Türk Haber Saati

TERÖR ÖRGÜTÜNÜN TOKATLADIĞI SÖZDE ÜLKÜCÜ MANKURT’LAR NEREDESİNİZ?

Said Dündar

Said Dündar

TERÖR ÖRGÜTÜNÜN TOKATLADIĞI SÖZDE ÜLKÜCÜ MANKURT’LAR NEREDESİNİZ?

Bu ülkeyi oy yönetmiyor…

Binlerce yıllık KADİM DEVLET düsturumuz yönetiyor.

Devlet bi kemik attı, MİLLET İTTİFAKI birbirine girdi. Devlet bir kemik attı, PKK ve KCK birbirine girdi..

Film daha yeni başlıyor…..

Herşeyin bir zamanı var…

Devlet, önlerine bir kaç kemik (belediye) atınca, olan oldu…
RANT KAVGASI..!

Ne oldu? İttifak yaptığınız Atatürk partisi ve sözde demokratik ülkücüler, MANKURT Belediyelerde istediğiniz müdürlükleri vermedilermi? PKK kadrolarına istediğiniz kadar yer açmadılar diyemi cıyaklıyorsun kocası dağda it gibi yaşayan kancık?

Merak etmeyin yakında açacaklar. Yaptığınız İTTİFAK sayesinde aldığınız bütün belediyeler PKK kadrolarıyla dolacak.

O, sabah Atatürkle kalkıp akşam Atatürkle yatan “sözde” Atatürkçüler rahat rahat Atatürk’ün gökyüzüne bakan fotoğrafına baka baka rakıları yudumlarlar artık…

Bu nasıl MİLLİYETÇİLİK lan?!

PKK Kandil üst düzey teröristi Salman’ın eşi olan HDP’li vekil çıkacak, GAZİ meclisinin kürsüsüne “bu koltuklarda PKK sayesinde oturuyorsunuz akıllı olun, meclisin kapısına koyarız sizi”, diyecek ve senin verecek CEVABINIZ olmayacak!

Diyarbakır’da çocuklarını dağa kaçırmış bu kahpeler’den çocuklarını isteyen ANNELERE… Gidin devletten isteyin, yani ortağımız HDP’yi rahatsız etmeyin, diyeceksiniz.

Rezilsiniz oğlum!

Allah topunuzun belasını versin!

Sabah akşam Suriye’lileri bıçaklayın, vurun diye ALGI kuracağına, iki laf çaksana PKK’ya.

Evlatlarını istiyor anneler, iki laf söyleyin ya sizi meclise sokan ortaklarınıza.

Ağır abi ayağına RACON kesen MANKURT tayfası, havanız kime ulan!

Alayınız CIVATA sizin!

Bozkurt postu giymiş SANSARLAR,, VATAN MİLLET sizin neyinize?

Ayarsızlar canımızı sıktı..!

Canımızı ortaya koymuşuz bu vatan için, TAZI gibi koşturuyoruz… Memleket bir santim daha yücelsin diye, ÖLÜME yar deyip şehadeti ŞEREF bilmişiz, birileride ülkücüyüz deyip, PKK’nın ipine tutunmuş. Ne ÜLKÜCÜSÜ lan, alayınız türkücüsünüz, MANKURT’LAR

İlginizi Çekebilir   İYİ Parti'den İBB'ye tabela tepkisi!

İnsanın birazcık olsun yüzü kızarır. Hala orada BOZKURT selamı ile gezinen ÇAKMA devletçiler..

Savunamayacağınız davaya soyunmayın ulan!

Sonra PKK’nın tecavüzüne uğrarsınız böyle, bizim boynumuz bükülür..

Çıkın lan aradan siz 15 Temmuz gecesinde ki gibi KEK yapmaya devam edin.

Akşener, 15 Temmuz DARBE girişimi gecesi neredeydiniz? sorusuna cevap veriyor;

Tarihi eser bir evde oturuyoruz. Üst katında televizyon yok. Günlük çalışan bir kızımız var. Akşam eve misafir geldiğinde ikramı ben yaparım. İki farklı aile misafirimiz. Çay, börek servisini yaptım..

Köprünün ayağında oturuyor. Hiç mi silah sesi duymadın. Hiç mi kimse aramadı darbe oluyor diye? İnternetin de mi yok bi MESAJ dahi atamadın!

Memleketi İŞGALDEN kurtardık biz o gece SİZLER neredeydiniz?

Biriniz keyf kahvesi içiyor, diğeriniz kek yapıyor. Bu ne ulan… bu nee?!

 

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI - 1 YORUM
  1. Avatar Ak sevda dedi ki:

    Doğru

BİR YORUM YAZ